DSC02464.jpg

Gør digitale annoncer til skalérbare kunstværker 📈

Det er estimeret at den gennemsnitlige person eksponeres for, et sted imellem, 5.000 til 10.000 annoncer, hver evig eneste dag 🤯

Kvaliteten af dine annoncer er derfor afgørende, hvis du ønsker at fange forbrugerens opmærksomhed.

 

Zuuvi har gjort det til deres mission at produktionen ikke skal være en barrierer for kvaliteten af dine digitale annoncer. 

Vi har hjulpet dem med at formidle den mission. 

Ønsket var at fange deres målgruppe med en kampagne, som stak ud fra deres konkurrenter, men samtidigt formidlede essensen af deres produkt. 

Løsningen blev kampagnen "Create Digital Ads at Scale". Her ønskede vi at tale til både den kreative designer, men også den marketingsansvarlige og vise dem begge vejen, for banner produktion i det 21. århundrede. 

Resultatet blev en HERO-kampagnevideo, med dertilhørende social assets, skræddersyet til de ønskede annonceringsformater.

Kunde: Zuuvi

Periode: Feb 2021
 
Resultat: Kampagnefilm
 
Fokus: produktkendskab og nye målgrupper 

Click-through-rate

2,44%

+58% ift. benchmark

View-through-rate

42%

+55% ift. benchmark

Cost per view

0,16 kr

25% decrease

Anbefaling

Vi kom til Sunde Media med en konkret problemstilling: Vi skal bruge en kampagnefilm og den skulle kunne 3 ting:

  • Fange vores målgruppes opmærksomhed med en film, der fungerer godt på sociale medier, hvor vi har kort view-time

  • Levere et tydeligt budskab; vores kunders pain ved at bruge for meget tid på produktionsprocessen, når man udvikler digitale annoncer

  • ... også skulle det se fedt ud

 

Sunde Media kom med et rigtig stærkt oplæg, og tog os med i den kreative proces hele vejen. Det var bestemt et professionelt setup fra konceptudvikling til post-produktion. 

Vi stillede høje krav og de leverede på opgaven, så vi er meget tilfredse med samarbejdet og slutproduktet.

Alexander Augustesen, CEO, Zuuvi.

Se videoen her