
He's back 🤖
I forbindelse med lanceringen af filmen 'Terminator: Dark Fate' ønskede Nordisk Film, i samarbejde med 20th Century Fox, at skabe opmærksomhed omkring filmen. Dette skulle gøres med respekt for den ikoniske franchise, men samtidigt appellerer til et nyt og bredere publikum.
Med udgangspunkt i den ikoniske "ankomst scene" fra den første Terminator-film, skabte vi en iøjenfaldende video, som satte gang i snakken blandt Nordisk Films community. Et fokuspunkt var dog også at selv hvis man ikke forstod referencerne i videoen, skulle man stadig kunne nyde dem for deres komiske distance til virkeligheden.
Dette udviklede vi i 1:1 og 9:16 format, til både organisk og annonceringsmateriale.
Kunde: Nordisk Film + 20th Century Fox
Periode: Oktober 2019
Resultat: Video
Fokus: Awareness, ny målgruppe
710.000 + samlet rækkervide
(50/50 organisk og betalt)
15 sek gns. visningstid
(9 sek for annonceindhold)
1500 interaktioner
(Reaktioner, kommentarer og delinger)