He's back 🤖

I forbindelse med lanceringen af filmen 'Terminator: Dark Fate' ønskede Nordisk Film, i samarbejde med 20th Century Fox, at skabe opmærksomhed omkring filmen. Dette skulle gøres med respekt for den ikoniske franchise, men samtidigt appellerer til et nyt og bredere publikum.

Med udgangspunkt i den ikoniske "ankomst scene" fra den første Terminator-film, skabte vi en iøjenfaldende video, som satte gang i snakken blandt Nordisk Films community. Et fokuspunkt var dog også at selv hvis man ikke forstod referencerne i videoen, skulle man stadig kunne nyde dem for deres komiske distance til virkeligheden.

Dette udviklede vi i 1:1 og 9:16 format, til både organisk og annonceringsmateriale.

Kunde: Nordisk Film + 20th Century Fox

Periode: Oktober 2019

 

Resultat: Video

 

Fokus: Awareness, ny målgruppe 

710.000 + samlet rækkervide

(50/50 organisk og betalt)

15 sek gns. visningstid

(9 sek for annonceindhold)

1500 interaktioner

(Reaktioner, kommentarer og delinger)

Se videoen her

© 2020. All rights reserved.

Købmagergade 53, 1. sal

1150 København K

+45 27590158

hello@sundemedia.dk

  • LinkedIn
  • Facebook